Dag 5 - Min dag

Min dag började med att jag gick upp klockan halv sju och åt frukost samt kollade på Vakna med the voice. Sen gjorde jag mig i ordning, gick till bussen och åkte till skolan. Skolan började med matte och sen var det prov i engelska. Efter det skulle jag praoa i matsalen, så från klockan 10-13 höll jag på med äcklig disk, haha! När vi var klara där hade vi so som gick förvånadsvärt fort! Skolan slutade och jag tog bussen hem. När jag kommer hem kollade jag hemliga nyckelstället men där ligger ingen nyckel(Jag lämnar min nyckel till målaren som målar om vårat vardagsrum)så jag ringde pappa. Så jag sitter på trappan i kylan och pluggar på spanskan. Sen kom målaren så jag kom äntligen in i värmen, jag åt mellis och böt om. Mamma kom hem och vi åkte upp till stallet och red, jag red med Bella och hennes häst Tajpas på en äng. Sen handlade vi och sen åkte vi hem och åt middag. Det blev pannkakor! Just nu tittar jag på bonde söker fru! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0