Dag 8 - Mina husdjur

Jag har 12 husdjur, haha! (Bara för att jag har 10 fiskar)

Vi börjar med mina fiskar:
Jag har tio guldfiskar som bor ute i dammen men jag tror att dom har fått en sjukdom så dom kommer nog kanske dö, haha! En av fiskarna har vit nos(ansikte) så jag kallar den Vitnos.

Och mitt marsvin:
Mitt marsvin heter Skorpan och börjar bli ganska gammal. Han har väldigt långt hår så jag måste klippa det ganska ofta:)

Och tigern i husen min katt:
Min katt heter Figaro men kallas Figge är en lite knasig katt för har gör lite udda saker tex. sitter med en liten bit av tungan ute, jagar flugor ,öppnar ytterdörren själv och äter popcorn! Men jag älskar honom ändå ♥


Skorpan


Figge

Kommentarer
Postat av: Anonym

världens bästa garrrrrooo

2011-11-11 @ 21:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0