Gästblogg!


Tjena!
Tänkte göra ett litet inlägg här eftersom Wilma aldrig skriver något!!!
Men iallfall idag vid halv två ungefär hoppade jag Wilma,Jasmine,Alexandra och Agnes på tåget mot södra för vi skulle gå på bio tillsammans. Vi såg happy feet 2 hhahaa den var faktiskt bra! Men vi kom typ hem vid sju tiden ungefär så då gick jag och Wilma hem till mig och packade mina kläder för jag ska sova hos henne!:D fett awesome!
Men nu ska vi fota lite tror jag så får se om dom bilderna kommer upp här eller om Wilma är för lat! Hhahaa;)
Aa det var typ våra dag;)
Men ska tjata lite på henne så hon bloggar mer!

/Filippa Andersson ( checka min blogg också!)www!dressyrpoonny.blogg.se

Blev en bild på mig och Muppen också!<3:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0